fbpx

Sådan tapper du ind i det helligste hos de mennesker, der har potentiale til at blive dine bedste kunder

Af Rune Flensted –  24. marts 2020

Du kender det.

Tusindvis af reklamer og indtryk, der kæmper om din opmærksomhed.

Det er forstyrrende, at man mere eller mindre bliver immun og lukker ned.

Du kender også den fordybelse, der kan være ved at dykke ned i en god bog. Du opsluges og kan helt glemme tid og sted og lukke alt andet ude.

Tænk, hvis du kunne tappe ind i netop det space hos de mennesker, der har potentiale til at blive dine bedste og mest loyale kunder.

Det fantastiske er, at det har du mulighed for!

Skriv en bog, hvor du bringer din faglighed og ekspertise i spil og adresserer dine potentielle kunders nysgerrighed og iver efter at fordybe sig, i netop det du formidler. Så vil du få din forretning til at blomstre.

Her i Paper & Words er min mission at vise dig, hvordan du kan give konkurrenterne baghjul ved at markedsføre dig og din virksomhed ved hjælp af en bogudgivelse.

Du kan nu downloade PDF’en ‘Sådan øger du salget med en bogudgivelse’, der beskriver 3 bog-strategier der vil:

✅ Skaffe dig flere kunder
✅ Styrke din position som ekspert i din branche
✅ Øge din omsætning



Paper & Words